Când infirmitatea devine model

Foto: proinfirmis.ch

Infirm. Diform.
Prea gras. Slăbănog.
Cu picioarele prea scurte. Cu talia prea groasă.

Cei mai mulţi suntem altfel decât manechinele. Chiar la polul opus, mai strâmbi decât strâmbătura însăşi.

Unii se străduiesc să fie asemenea acestor manechine, alţii să străduiesc să încapă în haine făcute după un model ideal. Dar există şi unii, extrem de puţini, după care uneori - foarte rar - se creează un alt fel de manechine. Mă refer la cei de aici.

Foto: proinfirmis.ch

Fără a comenta prea mult, nu puteam să nu scriu despre asta şi, dimineaţă când am redactat ştirea, am fost nevoită să îmi fac loc între şiroaie de lacrimi pentru a putea să scriu tot ce am simţit că trebuie să scriu. Dureros, tăios, înduioşător şi foarte clar că toţi avem imperfecţiunile noastre. Dar cine să mai judece asta? Cine ia piatra să arunce primul?





Şi, privind şi la videolcipul acesta, eu ce scuză am ca să nu fac mai mult cu viaţa mea şi pentru cei din jur?

0 comentarii:

Post a Comment