Retrospectiva unui an bun


Acum, când timpul ţese grăbit plămădirea unui nou an, sper că toţi intraţi în 2014 cu toate treburile importante terminate, cu mulţumirea unui an plin pe care punem lacătul şi cu oboseala plăcută după o muncă ce te stoarce de toate resursele dar care este cel mai bun lucru pe care ai reuşit vreodată să-l faci.


Pentru mine, 2013 a fost un an bun şi mi-aş dori ca 2014 să fie la fel, dar mai liniştit. Am avut o singură constantă în viaţa mea profesională şi anume am continuat să scriu. Pentru că de mulţi ani eu nu pot fără să nu scriu :) Pentru că nişte Oameni m-au găsit scriind aici şi m-au vrut în redacţia, echipa şi viaţa lor. Pentru că în ianuarie se împlinesc doi ani de la acel moment pe care îl consider şi acum magic şi providenţial.

În rest, m-am luptat cu dureri mari şi boli ce mi s-au părut la un moment dat prea grele, am iubit din ce în ce mai mult, am predat engleză în aproape tot timpul meu liber şi am ajuns să înţeleg că asta e calea mea. Nu am idee de ce mi-a luat atâţia ani până să realizez că ăsta e cel mai bun drum pe care pot apuca.


Am ajuns într-un loc bun, în care îmi doresc să cresc mai mult. Am deja rădăcinuţe şi intenţionez să cresc cât mai sus pentru că mă aflu în solul care trebuie. Şi, chiar dacă cineva încearcă să mă ţină pe loc, tot nu-mi mut rădăcinile în altă parte.

La mulţi ani cu drag şi mulţumesc pentru că mai intraţi aici din când în când! Orice click este apreciat :)
Aceeaşi,
Denisa

0 comentarii:

Post a Comment