George Şovu - Dimineaţa iubirii

Nu pleca
Mai vreau să te privesc!
Vreau să te culeg
Şoaptă de şoaptă,
Lumină de lumină,
Tristeţe de tristeţe,
În ochii mei înălţaţi spre tine!
Nu pleca!
Mi-e sete de buzele tale însingurate,
Cu parfumuri
De liliac alb
Mi-e sete de privirile tale
Ascunzând cerul în fiecare mângâiere
Cu care mă îmbrăţişează...
Rămâi!...

Te iubesc
Cum iubesc dimineţile
Care-mi urcă în vine
Pure şi adevărate
Ca fiecare cântec închis
În trupul meu!

Te iubesc
Cum iubesc florile
Ce-şi înalţă culoarea
Spre ochii unui albastru
Imens şi greu
De strălucire.

Te iubesc cum iubesc cerul
Sprijinit pe frunţile noastre
Ca un cerc uriaş,
De senin,
Ce ne uneşte visurile!

Te aştept ca pe o ploaie de primăvară,
Cu buze însetate şi mâinile întinse în adorare!
Te aştept, smulgând promisiuni clipelor,
Strivind între degete nedumeririle şi îndoielile!
Te aştept cu ochii îmbătaţi de dor,
Cu suflet fremătând
Şi fruntea plecată,
Cu gânduri dospite-n aroma speranţelor!

( George Sovu - Dimineaţa iubirii )

1 comentarii:

Moni said...

Great blog you havee

Post a Comment