Pentru George şi Flori (urare de nuntă)


Eu nu am cunoscut-o pe Florentina până la George. Şi nici pe George fără Florentina nu mi-l amintesc. Dintotdeauna împreună, unul pentru celălalt. Am fost la nunţi împreună, la varii programe, ore întregi împreună la Noaptea Muzeelor şi i-am văzut mereu ca un întreg.

Astăzi, când se pregătesc pentru o zi a lor, unică, o zi a unirii ca niciuna alta de până acum, vreau să le fac o dedicaţie. O fac aici, dar dacă aş fi putut fi acolo, cu ei, cu siguranţă că le-aş fi spus-o faţă în faţă, de la microfon. :)

Dragii mei prieteni dragi,

Vă doresc să nu uitaţi niciodată că sunteţi responsabili de inima şi de zâmbetul celuilalt, să nu uitaţi să vă topiţi de dragoste zilnic ca în clipa aceasta şi să nu uitaţi să folosiţi superlativul în fiecare zi a căsniciei voastre. Mâinile voastre împreunate sunt o mărturie că niciunul dintre voi nu va fi nevoit să înfrunte lumea de unul singur.

Vă doresc să nu vă predaţi în nicio zi lui Dumnezeu şi unul altuia fără să trăiţi deplin şi sincer unul pentru altul, unul prin altul, într-o lume caldă de sentimente în culori tari şi vii. Să nu uitaţi să vă treziţi şi mai fericiţi sâmbăta dimineaţa, să vă iubiţi un pic mai mult, să radiaţi şi mai multă fericire decât purtaţi acum.

V-aţi ales pe viaţă. V-aţi promis dragoste deplină, în ciuda presiunilor prezente şi a incertitudinilor viitoare. V-aţi promis angajament, fidelitate. V-aţi promis să vă ajutaţi, să vă susţineţi reciproc pentru a vă dezvolta şi completa darurile şi talentele. Probabil că aţi decis ca inima să vă fie adăpost şi braţele unite să vă fie apărare la finalul fiecărei zile.

Ceea ce vă doresc este să vă păstraţi memoria bună. Să vă amintiţi cum şi unde v-aţi cunoscut, dar şi fiecare rămurică din această iubire care acum este pregătită să înflorească. Îmi doresc să transformaţi această dragoste în mijloace concrete pentru a rezolva toate diferendele. Să fiţi mereu în căutarea cuvintelor amabile, iubitoare, mângâietoare, pregătite deopotrivă să ceară iertare şi să ierte.


Vă doresc să nu uitaţi că v-aţi pus căsătoria în mâna lui Dumnezeu şi că, împreună cu El, toate lucrurile sunt posibile.

Dedicaţie pentru George G. şi Florentina R. Dacă îi cunoaşteţi, faceţi-le supriza şi trimiteţi-le acest mesaj din partea mea :)

0 comentarii:

Post a Comment