Ingemar Leckius - Pentru Mikaela


Pentru tine pe care te-am recunoscut
când mi-ai pătruns în vis şi mi-ai făcut un semn
să mă trezesc

Pentru tine care-ai desprins tapetele absenţei
Pentru tine care mă ajuţi să ating albastrul, un buchet
în spaţiu

Pentru tine care înveţi bâlbâiala să cânte
Pentru tine care adaugi mişcării încredere precum delfinii
valurilor

Pentru tine care mă deprinzi cu geometria simţurilor
Pentru tine care mergi prin iarbă şi mă laşi să aud bătăile
inimii

Pentru tine care îmbraci cotidianul în flori de in
Pentru tine care desenezi cu cinci degete pentagrama
tandreţei

Pentru tine care aştepţi la răspântii de vânturi
Pentru tine care ai învăţat alchimiştii că aurul e mort
şi că focul trăieşte

Pentru tine care-ai existat şi exişti
Pentru tine care mă înveţi să văd, să nu-mi fie frică de lumină

Pentru tine -
Aceste două cuvinte sunt începutul poeziei.

( Ingemar Leckius - Pentru Mikaela )

0 comentarii:

Post a Comment