Dragul meu om al mării


Dragul meu om al mării,

În fiecare seară înainte de a adormi şi în fiecare dimineaţă după ce mă trezesc mă întreb ce faptă bună am făcut eu ca să primesc un lucru atât de minunat precum iubirea, atenţia şi grija ta. Sunt recunoscătoare destinului pentru secunda binecuvântată în care ne-am cunoscut...nu ştiu cum, nu ştiu de unde, nu ştiu de ce, dar ştiu că acele clipe în care suntem împreună înseamnă eternitate....

Ştiu că aş vrea să-ţi aud tot timpul vocea ca un ecou în inima mea, să simt că sutele de kilometri care ne despart reprezintă o singură clipă pentru 2 persoane ale căror inimi bat la unison...Ştiu că aş vrea să stau tot timpul lângă tine ca să am grijă de copilaşul meu drag, să te mângâi şi să te alint zi şi noapte, clipă de clipă, să ne vindecăm împreună de sutele de suferinţe...Mă gândesc la scurtele nopţi de vară, la nisipul fin şi cald, la apusurile de soare, la plimbările pe faleză, la spuma valurilor, la muzica largului mării, la libertate şi iubire. Ştiu că te gândeşti la mine şi vreau să te asigur că şi eu fac la fel.

Te iubesc azi, mâine, totdeauna, până la pensie şi chiar şi după.

Ai grijă de tine pentru că eu nu pot fi lângă tine tot timpul să te ţin de mână; dacă ai puţină răbdare şi dacă vrei o să ajung mai aproape de tine, asemenea unui înger păzitor........

0 comentarii:

Post a Comment