Editorialele mele

Pentru Majesty scriu în fiecare săptămână, lunea, şi am propria rubrică numită Cuvinte colorate.
  1. Răbdare de bambus
  2. Acceptarea limitelor false
  3. Lucrurile pe care sa nu le faci
  4. Taiat pentru a creste
  5. Nu este vorba despre ei, el sau ea
  6. Furtul de identitate
  7. Nu uita sa-ti amintesti
  8. Viata, inalta si maiestuoasa ca o salina
  9. Cum sa construiesti o catedrala
  10. Să nu...îţi iroseşti viaţa
  11. Soarele vieţii
  12. Rugăciune pentru pace
  13. Aparenta libertate
  14. Dusmanul cel mai mare
  15. Gandeste gandul
  16. Amestecul de prajituri
  17. A astepta vs a sari randul
  18. Despre bunătate
  19. Disciplina si la ce foloseste ea
  20. Paienjeni si alte arahnide
  21. Stii tu cat de inalt e cerul?
  22. Ce hranesti, creste; ce infometezi, moare
  23. Zborul 93
  24. Gradina
  25. Vin sarbatorile. Vin?
  26. Un pic despre Joseph si mai mult despre disperare
  27. Nebunia furtunii
  28. Fa ce face colibriul
  29. Cat un bob de mustar. Sau cat o ghinda
  30. Halloween-ul: ce a fost si ce a ajuns
  31. Tatuajul meu marca Emerson
  32. Lasa trecutul sa fie trecut
  33. Despre bagaje si vechituri
  34. Vechile dureri
  35. Deschide usa, exploratorule
  36. Despre nevoie şi suficienţă
  37. Schimbare, schimbări, cea mai importantă schimbare
  38. Sa ne concentram putin
  39. Adu-ti aminte
  40. Niste vase goale
  41. ...si toate celelalte vi se vor da pe deasupra
  42. Cum te pregăteşti pentru cea mai importantă întâlnire
  43. Până ce like-urile ne vor despărţi
  44. Vorbe de viaţă şi vorbe de moarte
  45. Cuvinte de moarte (partea a II-a)
  46. Când ciocolata este prea dulce
  47. Respectul şi tăcerea
  48. Rugăciunea lui Agar
  49. Despre o casă, despre un om
  50. Zidurile care strigă
  51. Ceva ce seamănă cu criza vârstei mijlocii, dar nu este 
  52. Imediat ce începi să renunţi...
  53. Cui după cui, minune după minune
  54. Când pustiul înfloreşte
  55. Liniştea din toiul furtunii
  56. Nu fi neroditor
  57. Niciodată nu am trăit ce am trăit aseară
  58. Mai mult personaje, mai puţin umbre
  59. Soarele, căsătoria şi lucrurile mici
  60. Să avem grijă ce iubim
  61. Cea dintâi şi cea de pe urmă iubire
  62. Eu iubesc grădinarii
  63. O generaţie de comozi
  64. Un prieten vechi te aşteaptă
  65. Singurul meu Peter
  66. 10 sau 10.000 de ore
  67. Lecţia portocalei
  68. Masa numărul 6
  69. Panoul de plută
  70. Lumea, cu un buric al pământului mai puţin
  71. Ziua în care viaţa nu mai este grea
  72. Atunci când înţelegi că "într-o zi" nu există
  73. O scrisoare (de dragoste) pierdută
  74. Uşurătatea remarcabilă a fiinţei şi durerea ce o urmează

4 comentarii:

AndreeaG said...

Imi plac editorialele tale

Denisa said...

@Andreea: multumesc frumos si bun venit. Dar orez fiert si cu putina sare tot nu mananc :D

AndreeaG said...

Tu erai la Zazuza?! :)))

Denisa said...

@AndreeaG: eu :D

Post a Comment